Ofertes de feina
Convocatòria del procés de selecció per cobrir un lloc de treball de Tècnic/a especialitzat/da en tasques administratives i de recepció de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya
L'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) es va establir el febrer de 1996 com una fundació privada sense ànim de lucre (NPO) per fomentar la R+D a l’espai a Catalunya. L'IEEC és un institut d'investigació que estudia totes les àrees de coneixement i tecnologies aplicades al sector espacial i a les ciències espacials, inclosa l'astrofísica, cosmologia, ciència planetària, observació de la Terra, navegació i l'enginyeria espacial. La seva missió és impulsar les fronteres de la investigació espacial des dels àmbits científic i tecnològic per al màxim benefici de la societat. Així mateix, cal assenyalar que la Fundació es troba adscrita a la Generalitat de Catalunya i forma part del seu sector públic institucional pel fet de tenir la Generalitat participació majoritària en l'entitat.
Introducció
L’objecte d’aquesta convocatòria és el procés de selecció d’un lloc de treball de Tècnic/a especialitzat/da en tasques administratives i de recepció adscrit a l’Àrea de Gestió/ Gerència de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (en endavant, IEEC).
Descripció de la feina
- Llocs de treball a cobrir: 1. Tècnic/a especialitzat/da en tasques administratives i de recepció
- Grup professional: Grup I. Personal de direcció, gestió, administració i serveis.
- Categoria professional: Tècnic/a Especialitzat/da
- Jornada laboral: 37’5 hores/setmana
- Ubicació lloc de treball: Actualment a Barcelona (C/Gran Capità, 2-4, Edifici Nexus, pl.2 despatx 201 08034 Barcelona) però properament l’IEEC té previst traslladar la seva seu al Campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya a Castelldefels, a l’edifici RDIT del referit Campus.
Funcions
L’Àrea de Gestió/Gerència necessita incorporar un tècnic/a per dur a terme tasques administratives i de Recepció.
Busquem un/a Tècnic/a en administració que sigui proactiu/va, polivalent amb iniciativa i capacitat comunicativa.
La persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
- Recepció i gestió de trucades i administració/ gestió correu electrònic genèric de l’IEEC
- Gestió d’enviaments i recepció de comandes
- Responsable del control d’estoc de material d’oficina i informàtic
- Manteniment i actualització inventari de l’IEEC
- Introducció de dades al programa de gestió Fundanet i suport comptable.
- Suport logístic i organitzatiu del centre.
- Suport administratiu a les diferents Àrees de l’IEEC
Requisits de participació i criteri de selecció
Durant el procés de selecció es valoraran els criteris següents:
- Formació: Cicle Formatiu Superior de la Família professional d’administració i gestió o equivalent.
- Experiència:
- Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives.
- Coneixement i experiència prèvia amb programes de gestió
- Domini del paquet Microsoft Office
- Idiomes:
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 acreditat per la Direcció General de Política lingüística, o l’equivalent.
- Nivell oral i escrit de llengua castellana natius o amb competència professional completa.
- Nivell oral i escrit d’anglès acreditable equivalent al nivel B1.
Es consideraran mèrits desitjables els aspectes següents:
- Nivell oral i escrit d’anglès equivalent al First Certificate.
- Coneixement avançat amb programes de gestió. Es valorarà especialment experiència amb el programa de gestió Fundanet.
- Es valorarà molt especialment l’experiència en entitats del sector públic i en centres de recerca.
- Es valorarà la formació complementària de cursos de formació en matèria de comptabilitat i tasques administratives.
Contacte i termini
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden trametre una carta de motivació, juntament amb el currículum personal en format PDF, signat a mode de certificació, on consti una breu descripció de les tasques realitzades en els llocs ocupats anteriorment, a l’adreça de correu electrònic: RecursosHumans@ieec.cat tot indicant la referència “cognoms i nom – OF_IEEC_88_2023” a l’assumpte del correu.
La recepció de candidatures finalitzarà el dia 23 de març de 2023.
Les sol·licituds que no compleixin els requisits, que no estiguin incloses dins els supòsits previstos o que no es tramitin d’acord amb el procediment establert no es tindran en compte.
La recepció de candidatures finalitzarà el dia
Procediment de selecció
Inicialment, es durà a terme una verificació dels requisits de participació i estudi del currículum per valorar aspectes relacionats amb el lloc de treball que s’ha de cobrir. Seguidament, es farà una primera selecció de persones candidates en base al currículum aportat.
Les persones candidates preseleccionades seran convocades a una entrevista personal eliminatòria i/o a una prova per ampliar la informació detallada en el currículum i valorar aspectes relacionats amb les competències professionals.
Les persones interessades han de disposar dels originals dels certificats acreditatius de la formació i de lʼexperiència laboral esmentades en el currículum i els han de presentar en cas que els siguin requerits.